SEO стратегія для інтернет магазину

Мабуть неможливо створити успішний eCommerce проект великого масштабу без якісного SEO. Так, цінова політика, маркетинг, юзабіліті,  інноваційність та диференційованість на ринку вносять свою вагому нішу в формуванні стратегії для інтернет магазину, але тут все просто – не буде відвічувачів – не буде продаж.

В будь-якому випадку – чи це новий інтернет магазин чи вже існуючий – без стратегії SEO проекту не обійтись.

Останні дослідження показують, що попасти в топ 10 вже не достатньо, левова частка кліків припадає на перші три позиції.

У 2011 році , що дослідження з Optify виявив, що сайт який посідає перше місце у видачі отримує в середньому рейтинг кліків (CTR) на 36,4 відсотка, номер два був CTR на 12,5 відсотка, і номер три отримав 9,5 відсотків “.

Інше дослідження  показало, що «частка вражень, що приходять з першої позиції майже вдвічі більше, за друге місце, по-справжньому ілюструють яке значення має перше місце”.

Що це означає з точки зору непрофесіонала? Якщо у вас немає сильної стратегії SEO, ви втрачаєте  покази, кліки і продажі.

Ви хочете знати, як визначити SEO стратегію для сайту електронної комерції? Кілька наступних порад допоможуть вам.

Частина 1: Дослідження

Перед тим як приступити до роботи SEO , ви повинні почати з дослідження – дослідження ключових слів і рівня конкуренції.

Чому?

Дослідження є найбільш важливою частиною SEO. Орієнтація на неправильні ключові слова можуть зіпсувати вашу кампанію, генеруючи трафік з низькою якістю і кілька переходів.

Дослідження ключових слів

Існують три основні області в яких потрібно зосередитися при проведенні дослідження ключових слів:

1. Знайти ключові слова для вашої головної сторінки та сторінки продукту

Коли справа доходить до оптимізації найбільш важливих сторінок вашого сайту, ви повинні розглянути найбільш ревалентні запити до ваших сторінок.

Я пропоную йти за ключовими словами, які мають безпосереднє відношення до вашого бренду або категорії бізнесу.

Як підібрати? За допомогою онлайн інструментів від google adwords, yandex wordstat, moz.org.

Умови пошуку

Будьте обережні, щоб не вибрати ключові слова, які є занадто широкими або занадто конкурентоспроможні. Якщо запит є занадто широким, ви, ймовірно, в кінцевому підсумку отримаєте  високий показник відмов і низький коефіцієнт конверсії. Крім того, вивід в топ дуже конкурентних запитів займе куди більше часу.

Наприклад, якщо ви виробляєте фільтри кави, ви повинні НЕ гнатись за такими ключовими словами в  ,як “кава”, “натуральна кава» або «львівська кава”. Люди які шукають фільтри для кави НІКОЛИ не будуть шукати їх по запитах “кава” і тп. Як висновок – після великих зусиль і витрат виходите в топ, маєте відвідучів, а прибутків немає, ROI=0%.

2. Виявити ключові слова для блогу

Про що ж писати в блозі? Варто просто допомагати своїм клієнтам. Допомога у виборі товару, на що звернути увагу при виборі, а також відповіді на часті питання принесуть вашому сайту трафік по низькочастотних запитах.

Популярні ключові слова проти довгохвоста трафіку

Графік показує, що 70 % запитів є низькочастотними і саме вони приносять левову частку трафіку.

Примітка:  При написанні для вашого блогу варто зосередитися, на якості матеріалу, на тому що люди хочуть читати і чим готові поділитися, а не на переспамі ключовими словами.

По суті, завжди пишіть для людей, а не пошукових системах. Алгоритм Google тепер винагороджує сайти, які створюють якісний контент, а також карає за будь-які спроби маніпуляцій.

3. Уникайте розпорошення  ключових слів

Розпорошення ключових слів  відбувається тоді, коли кілька сторінок одного і того ж сайту ранжується за тими же ключовими словами.

Проблема полягає в тому, що це помилка в пошукових системах. Ви в кінцевому підсумку змушуєте пошукову систему  обрати, які сторінки важливіше для певного ключового слова. Це послаблює вашу здатність отримати трафік за цим ключовим словом. ”

B: Дослідження конкурентів

Після того як ви зробили дослідження ключових слів, ви на півдорозі там!Тепер прийшов час для проведення досліджень конкурентів. Ви повинні розглянути:

1. На які ключові слова роблять ставку ваші основні конкуренти ?

Проаналізуйте на які саме ключові слова роблять ставку ваші конкуренти. Для цього також є безліч інструментів.

Проаналізуйте мета теги цих сайтів. Для цього можна використовувати Moz бар який розглянуто нижче або SEOquake

На вкладці Елементи сторінки, ви побачите, мета-дані, а також тегів заголовків. Це буде виглядати наступним чином:

Аналіз веб-сторінки

На вкладці Data Link, ви побачите сторінку з середини і позиціонування інформації:

МОЗ аналіз сторінок

2. Де вони отримують свої посилання?

Посилання є одним з найважливіших факторів ранжування пошуковими системами. Розуміння як і де ваші конкуренти отримують посилання дасть вам розуміння конкуренції у вашій галузі.

Щоб отримати цей список, ви можете використовувати такий інструмент, як оглядач сайту:

 МОЗ відкритим Site Explorer

Низькоякісні посилання або ж посилання з переспамлених сайтів принесуть більше шкоди, ніж добра і це може понизити ваші позиції у видачі. У google webmaster tools можна відхиляти ці посилання. Для аналізу посилань використовую програму fast trast.

3. Яка їхня архітектура сайту?

Подивіться на архітектуру сайту конкуруючих сайтів. Яка їм навігації подобається?  Електронна комерція магазини повинні звернути особливу увагу на архітектуру для:

  • Популярні продукти в  категорії
  • Супутні товари
  • Кращі за рейтингом продукти
  • Нещодавно переглянуті товари

Якщо у вас є уявлення про те, як найбільші компанії в рамках вашої галузі організувати свою архітектуру, ви можете вирішити, чи ви хочете піти по тому ж маршруту, по тому ж маршруту із змінами або прийняти зовсім інший маршрут.

 

4. З точки зору стратегії, як ви можете диференціювати свій веб-сайт?

Це питання тісно ув’язується з тим, що ми тільки що обговорювали архітектуру сайту. Що ви можете зробити для вашого сайту, що зробить його різні і краще, ніж ваші конкуренти? Чи можете ви поліпшити навігаційні архітектури? Як ви можете зробити свій сайт більш соціальним? Чи будете ви додати блог, якщо ваші конкуренти не ведуть блог? Складіть список дій, які можна зробити, щоб забезпечити ваш сайт краще для споживачів, ніж у них. Інноваційність і диференційованість на ринку завжди були важливими факторами.

Частина 2: Визначення Актуальних проблем

Після того як ви провели аналіз ключових слів, прийшов час, щоб почати внутрішній аудит вашого сайту . На що варто звернути увагу далі.

 Швидко знайти помилки сайту

Є безліч сервісів які покажуть внутрішні помилки вашого сайту.

Найпопулярніші проблеми:

  • Не налаштована 404 сторінка
  • Зміна перенаправлення 302 до 301 редіректу
  • Оновлення дублюючих  сторінок, мета-заголовків і мета-описів

 

 Визначте швидкість вашого сайту

Після того як ви подбали про великі помилки, прийшов час, щоб зосередитися на  швидкість сайту.

Відвідувачі не будуть довго чекати повільний сайт. Ваші клієнти будуть повертатись до Google, щоб знайти більш швидкий веб-сайт, який, ймовірно, буде вашим конкурентом! В google до речі звертають велику увагу на показник повернення в пошукову систему, тому варто мінімалізувати цей фактор.

Насправді, дослідження показують , що 40% людей покидають сайт, якщо його завантаження триває   більше, ніж на 3 секунди.

кожна секунда на рахунку

Ось чому це мега-важливо для вашого сайту швидко завантажуватися. Якщо вам потрібен спосіб перевірити ваш сайт швидкість, використовувати безкоштовний інструмент, як Pingdom .

 Pingdom сайт тест швидкості

Якщо це займає більше, ніж за 3 секунди, то варто оптимізовувати цю проблему – кращий хостинг, оптимізація зображень, кешування та інші методи стануть вам в нагоді.

Частина 3: On-Page оптимізація

У той час зовнішня оптимізація має важливе значення і всі звертають на неї увагу оптимізація на сторінці є не менш важливою .

Коли справа доходить до оптимізації на сторінці, є вісім основних цілей Ви повинні зосередитися на:

  • Оптимізація ключових слів
  • Структура сайту
  • Внутрішні посилання
  • Юзабіліті
  • Мобільна версія сайту
  • Відгуки клієнтів
  • Розширені сніпети
  • Соціальна інтеграція

 Оптимізація ключових слів

Як вже згадувалося раніше в статті, ви мусите оптимізувати Вашу сторінку  по одному ключовомо слову. Для того, щоб оптимізувати сторінки, ви повинні переконатися, що сторінка має ключове слово в стратегічно важливих місцях, в тому числі:

  • На титульній сторінці
  • Заголовки
  • Підзаголовки
  • Опис товарів
  • Назва файлів зображень
  • Опис малюнка Alt
  • Мета назву і опис
  • URL

При створенні URL-адреси, переконайтеся, що вони є зручними. Це означає, що вони повинні включати в себе реальні слова (ключові слова).

Крім того, пам’ятайте, що назва і опис мета не повинно звучати як марення або бути складені з ключових слів  як-небудь.

 Структура сайту

Якщо ви створюєте сайт з нуля, або виконання ре-дизайн, інформаційної архітектури є обов’язковим. Ми трохи поговорили про архітектуру, але давайте перейдемо в трохи глибше.

Як ви знаєте, хороша архітектура може істотно вплинути юзабіліті вашого сайту, рейтинги, та конверсії.

Кажуть,  що в сайту хороша архітектура якщо можна дістатись в будь-яку частину сайту не більше, ніж за 3 кліки.

архітектури веб-сайту

 

Наприклад, якщо ви запустите інтернет-магазин кормів для домашніх тварин, структури сайту може виглядати наступним чином:

корм

Звичайно, ці приклади дуже прості, і ваш сайт може бути більш складним .

Макет показано вище, очевидно, має посилання з головної сторінки до сторінки продукту.

C: перелінковка

Наступним кроком є ​​перкелінковка. Можливо, ви не чули про це і раніше, але я впевнений, що ви знаєте, що це таке. Це коли ви пов’язуєте сторінки вашого сайту на інші сторінки вашого сайту.

Перелінковка дозволяє встановити свій власний анкор, який може допомогти вам з ранжуванням для самих популярних ключових слів.

Структура сайту

Проте, коли мова йде про внутрішні посилання, ви повинні бути впевнені, щоб використовувати їх в міру. Якщо ви упакувати всі ваші сторінки з внутрішніми посиланнями, Google буде думати, що ви намагаєтеся зробити щось підозріле. Швидше за все, ви повинні розмістити внутрішні посилання тільки там, де це природно зробити це.

D: Usability

Usability це супер-важливо для SEO.  Зручність використання має феєричний вплив на поведінкові фактори та конверсію.

Я часто рекомендую використовувати віджет онлайн допомоги. Це добре працює, щоб підняти конверсію, а також збільшує середній час на сайті за сеанс, який відмінно підходить для цілей SEO. Доволі популярним рішенням є Siteheart який дозволяє не тільки працювати в режимі чату, а й відстежувати відвідувачів на сайті.

Платна версія дозволяє приймати платежі прямо в чаті. Практика показує, що можливостей безкоштовної версії цілком достатньо.

 

E: Мобільна версія сайту

Ви знаєте, як гарячі мобільні магазини стають? Багато людей не тільки перегляд веб-сторінок, але і робити покупки за допомогою мобільних пристроїв, що означає, що це дійсно важливо мати мобільний Версія для Вашого сайту.

Потрібна переконливим? Перевірте ці статистика:

  • 31% користувачів мобільного Інтернету “в основному” виходити в інтернет за допомогою своїх телефонів
  • 61% клієнтів, які відвідують мобільні недружній сайт, ймовірно, щоб перейти на сайт конкурента
  • 58% користувачів мобільних очікувати мобільні сайти для завантаження так швидко або швидше, ніж настільні сайтів (Google, 2011)

Багато компаній були проблеми з мобільної версії своїх веб-сайтах. Тому що вони виробляють однакові за змістом, воно створює проблеми SEO і впливає на алгоритм Google для вашого рейтингу.

З появою адиптивного веб-дизайну, ви можете написати на сайт, який буде працювати на будь-якому пристрої (настільний комп’ютер, планшет, мобільний телефон), без створення декількох сайтів. Це гарна новина для сайтів електронної комерції.

 

F: Відгуки покупців

Звичайно, основною для будь-якого сайту електронної комерції є відгуками клієнтів для кожного продукту.

За даними Internet Retailer, ви можете збільшити  конверсію на 14-76% шляхом додавання одного відгуку. Відгуки і соціальна активність мають дуже великий вплив на прийняття рішення клієнта.

На додаток до збільшення конверсії, відгуки клієнтів також надають позитивний вплив на SEO, бо більше відгуків = більше контенту, і часті відгуки = свіжий контент, який Google любить бачити.

Заохочуйте покупців залишати відгуки. Даруйте покупцям знижки на наступні покупки за огляди товарів або ж фото.

G: Розширені сніпети

Якщо ви використовували Google останнім часом, ви, мабуть, помітили результатів у такому вигляді:

14 фрагмента коду

Чи це …

15 фрагмента коду

Це розширені сніпети і вони мають величезний вплив на рейтинг сайту.

Є типи розширених мікророзмітки : для авторів, ділова інформація, події, музичні альбоми, люди, продукти, рецепти, відгуки, і відео.

Чим більше інформації бачить користувач в сніпеті тим більша ймовірність, що він перейде на ваш сайт, а отже у вас буде високий CTR , що також дуже важливо.

H: Соціальна інтеграція

Сайт електронної торгівлі не може існувати без соціальних медіа! Соціальні медіа сигнали (вирощування вашої спільноти, взаємодії з клієнтами та обміну контентом) несуть великий вплив на ваш імідж та SEO .

фактори ранжирування

 

Можливо, № 1 соціальні медіа-каналу необхідно створити і займатися на це Google+. Forbes каже: «Google було чітко вказано, що соціальні сигнали відіграють важливу роль у його алгоритм. Twitter і Facebook має значення деяких, але багато з результатів пошуку з обох мереж обмежені. Таким чином, мережа, яка несе найбільш вага Google+ “.

Частина 4: Подальше тестування

Після попередніх кроків настає черга тестування.

Вам слід:

  • Використовуйте аналітику, щоб побачити, які ключові слова приносять найбільшу конверсію
  • Випробування мета заголовків і описів для збільшення CTR
  • A / B змісту тестову сторінку, щоб збільшити кількість переходів від веб-трафіку

Cильну стратегія тестування допоможе   вашому сайту продовжувати ріст позицій .

Частина 5: Контент

Як вже згадувалося в частині 1: Дослідження, дослідження ключових слів має вирішальне значення для будь-якої стратегії SEO. Так як кожна сторінка вашого сайту повинна бути оптимізована тільки для одного ключового слова, там буде багато важливих ключових слів, які не роблять його на сторінку Вашого сайту.

Спосіб розширити семантичне ядро – блог. У блозі, ви можете оптимізувати кожну сторінку за ключовим словом.

Одним з основних трендів останніх років є якісний контент. Жодної води – тільки корисний для користувачів контент.

Частина 6: посилання

З кожним роком пошукові системи все жорсткіше ставляться до куплених посилань. Сайти які стараються маніпулювати пошуковою видачою за допомогою куплених посилань караються жорсткими санкціями.

Google дуже активно бореться з біржами посилань, а Яндекс взагалі перестав враховувати посилання по комерційних запитах.

Дуже багато сайтів стикнулись з песимізацією у видачі. Але ж якщо справа дійшла до бану, то повернути втрачені позиції буде вкрай важко. Тому з посиланням треба бути вкрай обережним. Як визначити чи посилання корисне?

Будь-яке посилання є хорошим тільки в тому випадку, коли має значення незалежно від існування пошукових систем. Принаймні, Google стверджує, що йому «подобаються» саме такі посилання.

 

Висновки

Є багато причин, ви повинні оптимізувати свій сайт для пошукових систем, але суть в тому, щоб збільшити продажі.

Коли SEO зроблено правильно, ви побачите збільшення якісного трафіку, що призведе до більш перетворення і повторних відвідувачів.

Перш ніж почати, зрозуміти це: SEO робота не одноразова угода. Google та інші великі пошукові системи оновлюють свої алгоритми постійно для того, щоб принести кращі результати для шукачів. Через це, вам потрібно, щоб залишитися на верхній частині поновлення і коригувати стратегію.

Не існує ніяких сумнівів, що SEO оптимізація вимагає багато часу і самовідданості, але переваги того варті, і я сподіваюся, що це керівництво допоможе вам отримати ваші SEO стратегії в місці, щоб збільшити ваші продажу з вашого сайту електронної комерції!