From SEO

SEO (пошукова оптимізація) – один з методів інтернет-маркетингу. Але в першу чергу – це ті способи / заходи / прийоми, які необхідні для просування сайтів по позиціях у видачі пошукових систем. Тобто, цими трьома чарівними літерами – SEO – можна обізвати цілий пласт знань і методів, які спеціальні фахівці використовують щодня, в поті чола рухаючи сайти все вище, все ближче до топу.
Оптимізація сайту – це підвищення ефективності, з якою сайт виконує покладені на нього функції. Типовими функціями є представницька (PR), продажу (B2C) і генерація потенційних покупців (привести покоління, B2B). Відповідно, в першому випадку мірою ефективності сайту є імідж і «видимість» ресурсу, в інших – обсяг продажів або число потенційних покупців.

Найчастіше під оптимізацією сайту розуміють більш вузьке завдання, а саме – просування його на перші позиції в пошукових системах по ряду ключових запитів. Однак саме по собі попадання в перші рядки видачі пошукової системи не вирішує бізнес-завдання, а лише є першим кроком на шляху до продажу. Після того, як відвідувач перейшов по посиланню з пошукової системи на ваш сайт, ви повинні надати йому прозорий доступ до цікавить його інформацією.
Саме пошукове просування (або, як його ще називають, пошукова оптимізація сайту) якраз і служить тому, щоб Ваш сайт виходив на кращі місця, тобто в ТОП. Говорячи більш науково, пошукова оптимізація сайту (пошукове просування сайту, розкрутка сайту, SEO – SearchEngineOptimization) – це комплекс заходів для підвищення позицій сайту в результатах видачі пошукових систем по заздалегідь відібраним запитам.

Навіщо Вашій компанії потрібна SEO оптимізація?

Якщо в недавньому минулому інтернет використовувався переважно для пошуку інформації, то сьогодні ситуація сильно змінилася. Постійне збільшення кількості інтернет-користувачів, нові технології (комунікація з цільовою аудиторією за допомогою сайту, системи оплати через інтернет, можливість замовлення он-лайн і т.д.) і багато інших чинників перетворили інтернет і в наймогутніший маркетинговий інструмент і в місце для продажів одночасно. Наприклад, бум інтернет-магазинів виразно свідчить про те, що вміло використовуються інтернет-технології приносять стабільний прибуток власникам сайтів.

Інтернет-просування може бути ефективно для ВСІХ компаній, потенційна аудиторія яких шукає подібні товари або послуги в інтернеті. Згідно зі статистикою, чисельність інтернет-користувачів зростає з кожним роком, сьогодні вже більше третини українців користуються інтернетом. Причому саме ця аудиторія дуже приваблива для бізнесу, тому що вона володіє високою платоспроможністю. Задумайтеся, тисячі, а, можливо, десятки і сотні тисяч людей щодня шукають Ваші товари, а знаходять товари конкурентів! І все тому, що більш розторопні конкуренти вже зайняли найкращі місця у видачі пошукових систем. Ви теж можете зайняти ці «місця під сонцем» – для цього потрібно почати пошукову оптимізацію сайту.

Чому сайту необхідно бути саме на перших місцях в пошукових системах?

Причин тут декілька. По-перше, топові місця в пошукових системах можна порівняти з престижними районами міста. Зазвичай перше враження про компанію клієнт отримує ще до відвідування організації, дізнавшись, де вона розташовується. Чим престижніше район, тим більшу довіру живить клієнт, а відповідно, більше шанс, що він вибере саме Вас. Працює стереотип: якщо фірма розташована в самому центрі міста, то ця фірма процвітає. Аналогічно цей стереотип працює і при SEO просуванні. Сайти, що знаходяться в ТОПі – це, як правило, найбільш шановні сайти.

По-друге, гарне місце розташування привертає набагато більше число відвідувачів. На сайти, розташовані на перших десяти позиціях (ТОП-10, тобто перша сторінка видачі), звернуть увагу більше 95-ти (!) Відсотків користувачів. Якщо ж пошукова система видає сайт фірми на четвертій сторінці і далі, то менш ніж у 2-ух відсотків користувачів вистачить терпіння догортати до цієї сторінки.

Тому, чим вище сайт в ТОПі, тим більший трафік у нього буде. Ми рекомендуємо по найбільш важливих запитам перебувати в ТОП-5 результатів пошуку.

Чому важливо правильно вибрати список запитів?

Безумовно, пошукова оптимізація – це дуже ефективний спосіб залучення клієнтів, але з одним застереженням: виконувати її повинні професіонали. І справа тут не стільки в тому, що невміла оптимізація може коштувати штрафних санкцій Вашому сайту, а в тому, що число відвідувачів сайту зросте, а кількість покупців – ні. Щоб просування дало найкращий результат, необхідно визначитися зі списком просуваються запитів і зі стратегією просування.

Чому не просуватися в пошукових системах шкідливо?

Бувають ситуації, коли користувач вже вибрав для себе кілька альтернатив і схильний звернутися у Вашу компанію і в компанії-конкуренти за додатковою інформацією. Тоді користувач шукає сайти або контакти цих організацій. У такій ситуації мало хто відкриють міський телефонний довідник або подзвонять в довідкову службу, щоб дізнатися інформацію. Більшість стане шукати відомості в інтернеті. А якщо сайт не SEO-оптимізований, то користувач, швидше за все, просто не знайде інформацію про компанію в інтернеті! Сьогоднішній інтернет-користувач вкрай розпещений і не звик витрачати багато часу на пошук. Не знайде Вас – звернеться до конкурентів, пошук інформації про яких виявиться простіше і швидше. Погодьтеся, дуже неприємно втрачати клієнтів, які вже хотіли звернутися до Вас, але просто не змогли цього зробити.

SEO стратегія для інтернет магазину

Мабуть неможливо створити успішний eCommerce проект великого масштабу без якісного SEO. Так, цінова політика, маркетинг, юзабіліті,  інноваційність та диференційованість на ринку вносять свою вагому нішу…