Мабуть неможливо створити успішний eCommerce проект великого масштабу без якісного SEO. Так, цінова політика, маркетинг, юзабіліті, інноваційність та диференційованість на ринку вносять свою вагому нішу…
From SEO
SEO (пошукова оптимізація) – один з методів інтернет-маркетингу. Але в першу чергу – це ті способи / заходи / прийоми, які необхідні для просування сайтів по позиціях у видачі пошукових систем. Тобто, цими трьома чарівними літерами – SEO – можна обізвати цілий пласт знань і методів, які спеціальні фахівці використовують щодня, в поті чола рухаючи сайти все вище, все ближче до топу.
Оптимізація сайту – це підвищення ефективності, з якою сайт виконує покладені на нього функції. Типовими функціями є представницька (PR), продажу (B2C) і генерація потенційних покупців (привести покоління, B2B). Відповідно, в першому випадку мірою ефективності сайту є імідж і «видимість» ресурсу, в інших – обсяг продажів або число потенційних покупців.
Найчастіше під оптимізацією сайту розуміють більш вузьке завдання, а саме – просування його на перші позиції в пошукових системах по ряду ключових запитів. Однак саме по собі попадання в перші рядки видачі пошукової системи не вирішує бізнес-завдання, а лише є першим кроком на шляху до продажу. Після того, як відвідувач перейшов по посиланню з пошукової системи на ваш сайт, ви повинні надати йому прозорий доступ до цікавить його інформацією.
Саме пошукове просування (або, як його ще називають, пошукова оптимізація сайту) якраз і служить тому, щоб Ваш сайт виходив на кращі місця, тобто в ТОП. Говорячи більш науково, пошукова оптимізація сайту (пошукове просування сайту, розкрутка сайту, SEO – SearchEngineOptimization) – це комплекс заходів для підвищення позицій сайту в результатах видачі пошукових систем по заздалегідь відібраним запитам.
Навіщо Вашій компанії потрібна SEO оптимізація?
Якщо в недавньому минулому інтернет використовувався переважно для пошуку інформації, то сьогодні ситуація сильно змінилася. Постійне збільшення кількості інтернет-користувачів, нові технології (комунікація з цільовою аудиторією за допомогою сайту, системи оплати через інтернет, можливість замовлення он-лайн і т.д.) і багато інших чинників перетворили інтернет і в наймогутніший маркетинговий інструмент і в місце для продажів одночасно. Наприклад, бум інтернет-магазинів виразно свідчить про те, що вміло використовуються інтернет-технології приносять стабільний прибуток власникам сайтів.
Інтернет-просування може бути ефективно для ВСІХ компаній, потенційна аудиторія яких шукає подібні товари або послуги в інтернеті. Згідно зі статистикою, чисельність інтернет-користувачів зростає з кожним роком, сьогодні вже більше третини українців користуються інтернетом. Причому саме ця аудиторія дуже приваблива для бізнесу, тому що вона володіє високою платоспроможністю. Задумайтеся, тисячі, а, можливо, десятки і сотні тисяч людей щодня шукають Ваші товари, а знаходять товари конкурентів! І все тому, що більш розторопні конкуренти вже зайняли найкращі місця у видачі пошукових систем. Ви теж можете зайняти ці «місця під сонцем» – для цього потрібно почати пошукову оптимізацію сайту.
Чому сайту необхідно бути саме на перших місцях в пошукових системах?
Причин тут декілька. По-перше, топові місця в пошукових системах можна порівняти з престижними районами міста. Зазвичай перше враження про компанію клієнт отримує ще до відвідування організації, дізнавшись, де вона розташовується. Чим престижніше район, тим більшу довіру живить клієнт, а відповідно, більше шанс, що він вибере саме Вас. Працює стереотип: якщо фірма розташована в самому центрі міста, то ця фірма процвітає. Аналогічно цей стереотип працює і при SEO просуванні. Сайти, що знаходяться в ТОПі – це, як правило, найбільш шановні сайти.
По-друге, гарне місце розташування привертає набагато більше число відвідувачів. На сайти, розташовані на перших десяти позиціях (ТОП-10, тобто перша сторінка видачі), звернуть увагу більше 95-ти (!) Відсотків користувачів. Якщо ж пошукова система видає сайт фірми на четвертій сторінці і далі, то менш ніж у 2-ух відсотків користувачів вистачить терпіння догортати до цієї сторінки.
Тому, чим вище сайт в ТОПі, тим більший трафік у нього буде. Ми рекомендуємо по найбільш важливих запитам перебувати в ТОП-5 результатів пошуку.
Чому важливо правильно вибрати список запитів?
Безумовно, пошукова оптимізація – це дуже ефективний спосіб залучення клієнтів, але з одним застереженням: виконувати її повинні професіонали. І справа тут не стільки в тому, що невміла оптимізація може коштувати штрафних санкцій Вашому сайту, а в тому, що число відвідувачів сайту зросте, а кількість покупців – ні. Щоб просування дало найкращий результат, необхідно визначитися зі списком просуваються запитів і зі стратегією просування.
Чому не просуватися в пошукових системах шкідливо?
Бувають ситуації, коли користувач вже вибрав для себе кілька альтернатив і схильний звернутися у Вашу компанію і в компанії-конкуренти за додатковою інформацією. Тоді користувач шукає сайти або контакти цих організацій. У такій ситуації мало хто відкриють міський телефонний довідник або подзвонять в довідкову службу, щоб дізнатися інформацію. Більшість стане шукати відомості в інтернеті. А якщо сайт не SEO-оптимізований, то користувач, швидше за все, просто не знайде інформацію про компанію в інтернеті! Сьогоднішній інтернет-користувач вкрай розпещений і не звик витрачати багато часу на пошук. Не знайде Вас – звернеться до конкурентів, пошук інформації про яких виявиться простіше і швидше. Погодьтеся, дуже неприємно втрачати клієнтів, які вже хотіли звернутися до Вас, але просто не змогли цього зробити.
SEO в 2014 році: як підготуватися до оновлень від Google?
2013-ий був неймовірно насиченим роком в плані оновлень від Google. Основні зміни включали оновлення алгоритмів Penguin і Panda, впровадження Hummingbird. Також варто згадати відхід від схема…
Які зміни принесе Колібрі (Hummingbird) для інтернет-магазину?
Пройшло вже трохи часу від впровадженням Google нового алгоритму Hummingbird (колібрі) і можна робити перші висновки. Деякі зміни алгоритмів до Hummingbird – тонкі – це частина…
5 причин збільшити бюджет на SEO та SEM в 2014 році
Не зважаючи на пошукові алгоритми google SEO залишається таки найдешевшим способом отримання трафіку. Згідно досліджень американської компанії Lead411 ROI вкладених у SEO коштів складає аж…