5 причин збільшити бюджет на SEO та SEM в 2014 році

Не зважаючи на  пошукові алгоритми google SEO залишається таки найдешевшим способом отримання трафіку.

Згідно досліджень американської компанії Lead411 ROI вкладених у SEO коштів складає аж 200 %.

1. Ігри з google більше не працюють.

google-vs-sape

Будь яка спроба знайти швидкий спосіб виходу в топ нечистим методом дуже жорстко карається. Google дуже активно бореться з біржами посилань і думаю, що черга Sape прийде зовсім швидко. Одним з головних факторів хорошого сайту є його постійне вдосконалення та робота над ним. Створіть план написання публікацій, працюйте над поведінковими факторами і успіх неодмінно прийде до вас.

2. Після нокдауну від Penguin дуже тяжко оговтатись.

google-penguin-update-effects

Дуже багато сайтів стикнулись з песимізацією у видачі. Але ж якщо справа дійшла до бану, то повернути втрачені позиції буде вкрай важко. Тому з посиланням треба бути вкрай обережним. Як визначити чи посилання корисне?

Будь-яке посилання є хорошим тільки в тому випадку, коли має значення незалежно від існування пошукових систем. Принаймні, Google стверджує, що йому «подобаються» саме такі посилання.

3. Інтернет-маркетинг стане дорожчим задоволенням.

internet-marketing-strategies-small-business

Не так давно ви могли публікувати кілька статей на тиждень з певним набором ключових слів та насолоджуватись органічним трафіком. Зараз же google звертає увагу на якість тексту, тільки якісні статті попадають в топ. Хорошим рішенням буде визначати тематику майбутніх статей спираючись на пошукові запити користувачів в формі питань.

На даний момент та в майбутньому тільки комплексний інтернет-маркетинг буде давати результат.

4. Ваш інтернет-маркетинг потребує стратегії.

Marketing business sales

Тільки чіткі стратегічні дії та постійні експерименти принесуть результат. Стратегія базована на потребах своєї цільової аудиторії, контент який буде корисним, спроба просто допомагати людям буде приносити свій результат в 2014 році.  Хто не знає свого клієнта, його головного болю, захоплення та зацікавлення не зможе вирішити його проблем.

5. SMM.

smm_

Соціальні сигнали стають все важливішими для пошукових систем. Стратегія розвитку в соціальних мережах, побудова іміджу бренду, робота з негативними відгуками – це все те чим прийдеться серйозніше зайнятись в 2014 році.

Висновок.

Funnel-Process

Що ж входить в коло обов’язків сучасного оптимізатора? Стандартно SEO-спеціаліст повинен технічно вдосконалити сайт, написати гарні тексти, підняти конверсію, просунути ресурс в пошуку.
Вимоги пошукових систем стають все більшими, але насправді це до кращого. Видача стає чистішою та справедливішою. Тільки систематична робота над ресурсом принесе йому успіх.

Оптимізацію не можна розглядати як канал продажів, адже це комплексна робота з поліпшення сайту, а підвищення продажів – це природний результат комплексної стратегії з оптимізації ресурсу.