SEO в 2014 році: як підготуватися до оновлень від Google?
2013-ий був неймовірно насиченим роком в плані оновлень від Google. Основні зміни включали оновлення алгоритмів Penguin і Panda, впровадження Hummingbird. Також варто згадати відхід від схема з переглядом ключових слів, частка not provided стає з кожним днем більшою.
Чи помре SEO? Ні, просто google вирішив зробити правила жорсткішими і тільки якісна робота принесе результат.
SEO став ширшим поняттям, яке потребує знань і навиків.
Ви могли б назвати це рух від тактик для стратега: найкращі і найбільш успішні гравці в нашому просторі працюватимуть щоб передбачити наступні кроки Google, і реагувати на них. У певному сенсі, нескінченна цифрова гра в шахи.
Проте звідки чекати змін в SEO в 2014 році далі.
Все, що ви дізналися в 2013 році як і раніше актуально
Якісний контент-маркетинг, санкції проти спроб маніпуляцій пошуковими системами та мікро-апдейти панди і пінгвіну – все це, що очікували в 2013 році можна очікувати і в 2014.
Впевнену роботу SEO в 2014 році треба будувати на фундаменті реальному розумінні того, що відбулося в 2013 році, і те, що ці зміни означають стратегічно і тактично для SEO.
Контент Маркетинг більше, ніж будь-коли
З точки зору SEO, Google буде дивитися на компанії, які ведуть якісну і циклічну контент-роботу. Що є ознаками якості :
- Регулярний корисний контент спрямований на ваших користувачів.
- Соціальні сигнали від регулярного обміну і взаємодії.
- Свіжість, ознаки того, що ваш сайт живе і розвивається.
Нічого не нагадує? Це ж підхід до SEO, який мали удосконалити нещодавні оновлення Google.
Зміни які вам потрібно зробити в 2014 році в значною мірою залежать від того, де ваша компанія знаходиться зараз відносно активної контент-маркетингової стратегії. Компанії у яких вже є контент-стратегії, зокрема, потрібно буде оцінити роль мобільності. В цьому допоможе мобільна версія сайту або адаптивний дизайн.
Якщо ви тільки що почали рухатися в напрямку контент-маркетингу, час діяти і розширюватися. А якщо ви ще не почали, то це вигідний час щоб ризикнути.
Соціальні медіа грають все більш помітнішу роль
Протягом останніх кількох років соц. медіа є одним з основних гравців на арені цифрового маркетингу. Спершу ми побачили зростання Facebook і Twitter. А в останні роки, отримуємо візуальний контент від таких мереж як Pinterest, Instagram, а також різні мікро-відео послуги.
Сьогодні, диверсифікація є однією з основних тенденцій: залежно від того, на кого ви орієнтуєтеся, тепер вже не достатньо бути активним тільки в одній мережі. Більше того, Контент-маркетинговий Інститут нещодавно опублікував дослідження, в яких зазначалось, що найуспішніші B2B маркетологи активні в середньому в семи соц мережах. В наступному році такі питання будуть задаватись компаніям та професіонали SEO:
- Чи ми серйозно сприймаємо соц. медіа ? Чи ми застосовуємо компоненти сильних профілів, з добрим контентом, з взаємністю і взаємодією? (чи якісно проводиться робота і є віддача)
- Чи включений простий соц. обмін для всього нашого контенту? (шейри, лайки і тп)
- Чи включає наша контент-стратегія фазу поширення, що включає в себе максимізацію свого потенціалу для поширення через соціальні мережі?
- Чи є ми активними в соціальних мережах, які важливі для нашої галузі?
- Чи є ми активними в соціальних мережах, які важливі для наших клієнтів?
- Чи є ми активними в соціальних мережах, які важливі для пошукових систем?
Інвестуйте в Google+
На додаток для зміцнення вашої загальної соц. медіа позиції маркетингу абсолютно необхідно інвестувати у ваше Google+ теперішнє.
Останнє дослідження Moz що до факторів ранжування підтверджує, що Google+ відіграє значну роль у стабільному SEO рейтингу. Безпосередні області, на яких потрібно зосередитись включають в себе:
- Створення Google Авторства вашого контенту, і прив’язання його в свій аккаунт Google+. Авторство, яке прив’язує ваш контент разом, буде відігравати важливу роль в результатах пошуку, а також у зміцненні вашого авторського рангу + ваш сніппет стає багатшим, що значно підвищує CTR.
- Це +1. Поки не ясно, скільки саме Google +1 з безпосередньо вкладає, але це справедливо сказати, що це є основним фактором у «соціальних сигналах» складової алгоритму Google. Я очікую збільшення в наступному році.
Hummingbird (Колібрі) був тільки верхівкою мобільного Айсберга
2014 стане роком мобільних SEO. Hummingbird (Колібрі) був маленькою, майже невидимою вершиною, дуже великого айсберга. Google намагається реагувати на швидкий прогрес, в якому половина всіх американців володіє смартфонами і принаймні одна третя має власні планшети. Ці статистичні дані, ймовірно,стрімко підуть вгору, після літнього сезону2013.
В результаті, мобільність продуктивності вашого сайту вплине на ваш SEO рейтинг. Властивості, які ви намагаєтеся розробити повинні в першу чергу повинні бути розроблені для мобільних, а потім уже розширені для великого екрану. Якщо у вас немає мобільної версії веб-сайту, це повинно бути вашим головним пріоритетом з точки зору SEO на 2014 рік.