Маркетинг інтернет-магазину

marketing e-commerce

Маркетологи e-commerce швидко вивчають , як споживачі використовують різні пристрої і коли вони використовують їх. Маркетологи знають, що різні вікові і соціальні групи  використовувати їх по-різному. Міські жителі мають інші  моделі поведінки, ніж  сільські. Кожен використовує Facebook або vk з різних причин. І навички пошуку товарів в інтернеті також у кожного різні.

Наприклад останні дослідження показують, що користувачі використовують мобільні пристрої для пошуку частіше на вихідних, ніж серед робочого тижня.

Інші дослідження показують, що існує тенденція використанням смартфонів – замість настільних комп’ютерів в кінці дня.

Іншими словами, є можливості для оптимізації маркетингових і мерчандайзингу діяльностей в залежності від часу доби або типу прострою.

Тактика маркетингу протягом дня

  • Робочий день, коли більшість людей працюють на своїх настільних комп’ютерах і ноутбуках, розглянемо e-mail-маркетинг  акцій та реклами. Використовуйте великі ілюстрації, звертайте увагу на деталі. На великому моніторі деякі ваші маркетингові дрібнички будуть сприйматись на підсвідомому рівні.

Розглянемо ремаркетинг рекламних мереж на новинних сайтах і великих порталах, як Yahoo, або в інших місцях вашої цільової споживач може бути перегляд через день.

Ввечері люди повертаючись з роботи або готуючи вечерю використовують як правило телефони або планшети. Після робочого дня їм не хочеться читати багато інформації – тут підійдуть цільові сторінки. Кілька переваг цільових сторінок – покупець бачить кілька козирів які він отримує і швидко приймає рішення. Конверсія найвища саме на цільових сторінках.

Подивіться такожна SMS маркетинг в цей час. Мобільні та SMS оголошення виявилися вельми ефективна тактика, які призводять до покупок.

  • Пізно ввечері користувачі як правило розглядають акції у вашому інтернет-магазині, що, швидше за все, призведе до конверсії. Переконайтеся, що ваш сайт є оптимізованим для мобільного перегляду.

Щотижневі тактики

Споживачі мають набагато більше часу, щоб досліджувати продукти і робити покупки ввечері і у вихідні дні. Більшість замовлень в e-commerce сегменті роблять на вихідних і  вранці в понеділок. Тому цей період найбільш оптимальний для акцій та розпродажів.

Якщо ви використовуєте рекламу з оплатою за клік , використовуйте  налаштування часу для ваших оголошень.

Сезонна Тактика

Будьте в курсі, що запропонували ваші конкуренти покупцям. Зараз рекламна діяльність починається за довго до сезону. Знання ринку допоможе здійснити гео-таргетинг вашої реклами пропонуючи в кожному регіоні якусь особливу фішку.

Контактуйте з потенційними покупцями через соціальні мережі. Це дає можливість отримувати зворотний зв’язок. Потім ви можете мати краще уявлення про те, коли ваші споживачі готові зробити покупку.

Знайте своїх клієнтів

Знання потреб своїх клієнтів – є шляхом до успіху. Допоможіть вибрати товар хорошою статтею, заохочуйте відгуки та огляди товарів від ваших покупців. Постійно експериментуйте і успіх прийде до вас.