Нерв

Гравець чи глядач?

Потрапив на доволі актуальне кіно.  
Популярність, гроші, слава – а що ти готовий зробити заради цього? В стрічці розповідається про прокачаний аналог перископу – гру з наркотично-азартним ефектом –  Нерв. Сучасний аналог російської рулетки. Виконуєш завдання різного ступеня провокаційності і складності, отримуєш за це гроші на рахунок. Виконаєш всі завдання, збереш найбільше глядачів своїх пригод, переможеш в фіналі – всі гроші і слава твої. Програєш або здаєшся на півдорозі –  залишишся ні з чим.
Чомусь згадався масовий психоз з покемонами. Все таки інтернет і соціальні мережі – одне з найбільших випробувань людства.

Безумовно – головна думка фільму – хвора залежність від чужої думки, але все ж я побачив ще один прихований лейтвомотив. Бренди знають про вас все. Big data – в поле зору впадають будь-які дані юзерів про які вони навіть не здогадуються. Згадалось відео:

Ми тонемо в онлайні, проте все як і тисячу років тому – головні події відбуваються таки в оффлайні.

Фінал доволі попсовий, трохи зіпсував загальну картину, але все ж фільм вартий уваги. Моя оцінка – 7 з 10.